Henkilöstökyselyt
Talent Centerin henkilöstökyselyiden avulla yrityksesi saa arvokasta tietoa henkilöstöstänne. Tämä mahdollistaa tiedolla johtamisen ja antaa tukea tärkeisiin henkilöstöön liittyviin päätöksiin.
Arvokasta tietoa henkilöstökyselyistä
Talent Center toteuttaa erilaiset henkilöstökyselyt helppokäyttöistä Zeffi–kyselytyökalua käyttäen. Työkalulla voidaan toteuttaa erilaisia kyselyitä laajoista henkilöstökyselyistä nopeisiin pulssikyselyihin. Valikoimasta löytyy valmiita muokattavia kyselypohjia. Myös täysin räätälöityjen kyselyiden toteuttaminen on mahdollista.
Kyselyiden avulla löydät parannusehdotuksia, kehität johtamista, tunnistat henkilöstön kehitystarpeita, edistät avoimempaa kommunikaatiota tai kartoitat HR-prosessien nykytilaa.
Miten henkilöstökyselyn prosessi menee?
Prosessi alkaa kyselyn sisällön määrittelyllä. Usein kysely pohjautuu johonkin Talent Centerin valmiiseen pohjaan, jota räätälöidään jonkin verran vastaamaan asiakkaan tarvetta. Kuitenkin myös kokonaan räätälöidyn kyselyn toteuttaminen on mahdollista. Samalla määritellään, kuinka paljon vastausaikaa kyselyn kohderyhmälle halutaan antaa kyselyyn vastaamiseen ja miten kysely toimitetaan vastaajille.
Kyselyn toimittaminen ja vastaamisesta muistuttaminen. Talent Center vastaa kyselyn toimittamisesta vastaanottajille, jos kyselyt toimitetaan henkilökohtaisilla linkeillä vastaajille. Tämän myötä Talent Center myös automaattisesti muistuttaa kyselyyn vastaamisesta henkilöitä, jotka eivät ole vielä kyselyyn vastanneet. Mahdollisimman hyvän vastausprosentin saamiseksi organisaatiota suositellaan tukemaan vastaamista myös omalla hyvällä sisäisellä viestinnällään, johon Talent Center myös antaa myös vinkkejä.
Vastausajan päätyttyä Talent Center toimittaa organisaatiolle kyselyn datan sekä yhteenvedot vastauksista. Kyselyn tulokset käydään läpi yhdessä asiakkaan avainhenkilöiden kanssa Talent Centerin toimesta. Samalla Talent Center antaa ohjeistusta kyselyn tulosten purkamiseen henkilöstön kanssa. Tarvittaessa Talent Center auttaa myös jatkotoimenpiteiden suunnittelussa tai auttaa tulosten purkamisessa henkilöstön kanssa, jos tälle nähdään tarvetta.
Miksi tehdä henkilöstökysely?
Henkilöstökysely tarjoaa yritykselle arvokasta tietoa, jota voidaan käyttää toiminnan kehittämisen suunnittelussa ja toteuttamisessa. Onnistuneella toiminnan kehittämisellä voidaan vaikuttaa positiivisesti työntekijöiden tyytyväisyyteen, sitoutumiseen ja organisaation suorituskykyyn.
Asiakkaalle koituvat hyödyt:
- Työhyvinvoinnin parantaminen
- Sitoutumisen lisääminen
- Johtamisen kehittäminen
Erilaiset kyselyvaihtoehdot
- Kattava henkilöstökysely
- Säännölliset pulssikyselyt
- Kevyempi henkilöstökysely
- Esihenkilö- ja tiimikohtaiset arvioinnit
- 360 asteen palautekyselyt
Jaa palvelu
Ota yhteyttä
Asiantuntijamme kertovat mielellään lisää henkilöstökyselyistä. Lähetä viesti, soita tai laita sähköpostia!


Lähetä viesti
Täytä tietosi, niin olemme sinuun yhteydessä. Räätälöidään yhdessä yrityksellesi sopiva ratkaisu.